Digitalisierte Lern- und Arbeitswelten – Individualisierte und flexibilisierte Lehr-Lernstrukturen in der beruflichen Lehrkräftebildung zur Förderung von Futures Literacy

authored by
Natalie Banek, Tobias Key, Janine Michele, Stefan Nagel, Johannes Drews, Jana Wende, Fritz Wilhelms
Organisation(s)
Leibniz School of Education
Nutrition Science Education Section
Faculty of Humanities
Institute of Vocational Education and Adult Education
Institute of Vocational Sciences in Metals Technology
Institute of Vocational Sciences in the Building Trade
Type
Contribution to book/anthology
Pages
37-60
No. of pages
24
Publication date
07.12.2023
Publication status
Published
Peer reviewed
Yes
Electronic version(s)
https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/9783985720927-37/digitalisierte-lern-und-arbeitswelten-individualisierte-und-flexibilisierte-lehr-lernstrukturen-in-der-beruflichen-lehrkraeftebildung-zur-foerderung-von-futures-literacy?page=1 (Access: Open)
 

Details in the research portal "Research@Leibniz University"